🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حوالی ما

(ثبت: 216709) مهر 30, 1398 
حوالی ما

گفتم باران
سمت ما
باران گرفت
حواست
به من باشد
یواشکی
به باد
چشمک نزن
و مدام
پچ پچ نکن
حوالی ما
آسمان
گوش های تیزی دارد
چشم هایت را
محکم نبند
سمت ما
باران
چترش را
گشوده است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 14 
  1. امیر جلالی

    مهر 30, 1398

    چه وفادارنه به باران نگاه می کنید…
    باد را صدا نزنیم که ابرها را با خود ببرد…
    و باران ، این موهبت عاشقانه دلنشین و شاعرانه … چه همراه و هماهنگ است با روح لطیف نویسنده…
    حوالی ما… چه خبر است …؟ حوالی دل ما…
    بسیار زیبا بود و دلنشین و مثل هوای بارانی در پاییز به دلم نشست …
    درود بر شما

    • درود و مهر استاد جلالی عزیزم نوش نگاه زیبابین و شاعرانه تان
      ممنونم که هستید و میخوانیدم و بیشتر که روح شعرهای مرا می شناسید و این برایم بیکران قابل تقدیر است
      زنده باشید و هردم به مهر ارجمندم🙏🙏🙏

  2. علی معصومی

    مهر 30, 1398

    🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

  3. سپیده طالبی

    مهر 30, 1398

    زیباست
    درودها بانوی نازنین🌺

  4. گفتی باران
    یاد کودکی افتادم
    که زیبایی اش، مثل آسیاب های شهرمان است…
    خیلی زیباست احساستان
    و
    پلکانی نوشتن واژه هایتان در عکسنوشته خیلی زیباست
    درودتان باد

    • درود و سپاس همشهری گرامی ام
      ممنونم از خوانش و حسن نظرتان
      مانا باشید به مهر

  5. منصور شاهنگیان

    مهر 30, 1398

    باران چترش را گشوده است …

    تمثیلی زیبا و صد البته شاعرانه …

    قدر قریحه و احساس شاعرانه تان را بدانید بانو …

    موفق باشید و با انشاط …

    • درود گرامی
      سپاس از خوانش و نظر پرمهرتان
      لطف دارید عالیقدر
      زنده باشید🙏🍃💐💐💐

  6. سمت ما
    باران چتر
    گشوده است

    درود و آفرین بانو عالیه

    • درود و مهر و ارادت استاد
      خوشحالم که پسندیدید
      سپاس ازخوانش و نظر ارزشمندتان
      ماناباشید

  7. طارق خراسانی

    آبان 1, 1398

    سلام

    خلاصه سحرگاه فرصت زیارت این اثر آسمانی نصیبم شد.
    اگر نمی خواندمش چه گوهری را از دست داده بودم.
    عالی ست
    لطیف
    زیبا و ذلچسب

    تو شاعر آسمانی منی

    در پناه خدذا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏👏🌺🌿

    • درود بر بهترین بابای دنیا ممنونم از این همه لطف و مهربانی وجودتان،
      گوارای نگاه عالی و دل زیبابین شما باشد گرانقدرم
      خوانش شما افتخاریست که نصیب من شد و من ازین بسیار مسرور و خوشوقتم
      سپاس سپاس سپاس
      💚💚💚

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا