🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حیات

(ثبت: 217703) دی 6, 1398 

 

♡ حیات:

حیات غزه و یمن
یا ایغور،
قربانی می شود
و تو به حمایت از حیوانات
مدام شعر می سُرایی.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    دی 6, 1398

    🌺🌺🌺🌺🌺
    بسیار زیباست

  2. 🌹🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت شما
    زیبا بود
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. 🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا