🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانه من

(ثبت: 1544) خرداد 3, 1395 

آخر این جاده

خانه من است

می­ توانی کنار بخاری بنشینی

و چای داغ بنوشی

 

دلم نمی­ خواهد

میزبان بدی باشم

اما حرفهای زیادی دارم

که برای شنیدن آنها

صبر سی ساله ­ام را

به تو قرض می­ دهم

 

حالا سریع تر بیا

و اینقدر بی ­تابی نکن

خدای من!

نظرها
  1. مينا امينی

    خرداد 3, 1395

    درودها مهربانو

  2. سوگند صفا

    خرداد 4, 1395

    سلاااااااام بر آرزوی عزیززززززم

    .
    ..خیلی خیلی قشنگه
    خیلی…
    سپید هات محشر اند

    برقرار باشی عزیز

  3. طارق خراسانی

    خرداد 4, 1395

    سلام ودرود

    بسیار زیبا

  4. زهره خسروی

    خرداد 4, 1395

    با سلام و عرض ادب

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا