🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاک

(ثبت: 2203) مرداد 22, 1395 

 

تشنه از چشمه ی جوشان تو سهمی دارد

دشت از وسعت ایوان تو سهمی دارد

ابر از یک طرف از سمت دگر اقیانوس

یک جهان از تو و چشمان تو سهمی دارد

هر خزانی که گذشت از سر تاریخ جهان

یک سبد را ز گلستان تو سهمی دارد

هر قدر آهوی درمانده همان قدر پلنگ

بر سر سفره احسان تو سهمی دارد

قاف در سیطره ی مطلق سیمرغان نیست

مور در ملک سلیمان تو سهمی دارد

نیست دلتنگی تو یکسره از هجر ای دل

وصل در حال پریشان تو سهمی دارد

دل من در گرو پنجره فولاد تو است

دستم از گوشه ی دامان تو سهمی دارد

گردی از خاک درت بردم اگر باش رضا

هر کس از خاک خراسان تو سهمی دارد

 

 

 

 

نظرها
  1.  قشنگ بود  بانو در نگاه اول به اشعار عاشقانه میخورد تا اشعار مذهبی – و لی انصافتا قشنگ بود.

  2. طارق خراسانی

    مرداد 24, 1395

    سلام  و درود بر دختر گرانمهرم

    خانم  زینت روز بهانی فر

    با این اثر فاخرتان که  آن را  باید شاهکار نامید ثابت کردیده اید که شاعری توانا  و  از افتخارات وبسایت  شعر پاک می باشید.

    به وجود آن شاعر توانا  افتخار می کنم .

    امیدوارم  ما را از اشعار زیبای خود محروم مسازید.

    در پناه خدا

    • زینب روزبهانی فر

      مرداد 25, 1395

      سلام و سپاس فراوان. عنایت دوستانی چون شما مایه دلگرمی است. سایه نگاه لطف آمیزتان کم مباد.

  3. زهره خسروی

    مرداد 24, 1395

    سلام خانم روزبهانی

    بسیار زیبا ست

  4. بهناز علی زاده

    مرداد 25, 1395

    درود بانو

  5. دنیا تیموری

    مرداد 25, 1395

    سلام

    عااااالی ست

  6. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 25, 1395

    درود بر شما

    زیبایی قلمتان ستودنی است.

    التماس دعا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا