🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خبر دار «برای بابا قاسم »

(ثبت: 253635) آذر 12, 1401 

 

تو خورشید بی غروبی
مث گرمای جنوبی
میدرخشی قدِ ستاره
ماه شدن کاری نداره
لحظه ای یاد تو باشم
فردا صحبتِ بهاره
دیدنت قسمت یاره
کاش برم مشهد دوباره
آقاجون شاهد کاره
به همه امید واره
میتونیم موفق شیم
بدون دیش ماهواره
گمونم اولین باره
دلمو میکنی چاره
دل من طاقت نداره
خونمون بی سرداره
به عشق سیّد علی آره
رگِ قلبم رو خبر داره

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    آذر 12, 1401

    سلام و درود
    روح بلند شهید سلیمانی، شاد

  2. مهرداد مانا

    آذر 13, 1401

    سلام
    شاید اصل آزادی بیان این باشد که به این اندیشه البته تا جایی که به خونشویی و شرکت در کشتار هموطنان منجر نشود ، احترام بگذارم .
    هرچند امیدوارم روزی خورشید حقیقت طلوع کند و رازهای مخفی برملا گردند .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا