🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خداوند سبز در کلمات

(ثبت: 242990) آذر 1, 1400 

 

خداوند سبز در کلمات
دختر عشق را بغل زده ام
بوسه ای بر لب غزل زده ام
از گل باغ مهربانی تان
گرده گل برده ام عسل زده ام
با خداوند سبز در کلمات
نقش و ترکیب بی بدل زده ام
راستی راس رشته های دل است
حرف آیینه بی خلل زده ام
نیست این بیت ها اگر لرزان
پایه دور از خط گسل زده ام
در جواب تمام مسئله ها
قدرت عشق را مثل زده ام
با غزل های تو بلند شدم
که سر انگشت بر زحل زده ام

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. فریبا نوری

    آذر 1, 1400

    در جواب تمام مسئله ها
    قدرت عشق را مثل زده ام

    درود جناب خادمیان گرانقدر
    🌷🌷🌷

  2. طارق خراسانی

    آذر 1, 1400

    از گل باغ مهربانی تان
    جرغه جرعه عسل زده ام
    سلام و درود بر استاد عزیزم
    لذت بخش بود
    حظ کردم
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • آذر 1, 1400

      سلام و سپاس استاد روحبخش و دلنواز من

      تا همیشه جودانه باشی بزرگوار❤️❤️🌹🌹

  3. پیرایه یغمایی

    آذر 1, 1400

    چه خوش از این قافیه ی دشوار عبور کرده اید
    دست مريزاد شاعر!
    و نمی دانم چرا این بیت :
    در جواب تمام مسئله ها
    قدرت عشق را مثل زده ام
    مرا ياد بیتی از عرفی شیرازی انداخت که می گويد:
    در مقامی که عشق می لغزد
    عقل را بی عصا فرستادم
    عجيب بود … شباهت ظاهری نداشت، ولی درونه ی هر دو بیت مرا به يک جا برد

    • آذر 1, 1400

      بینهایت از محبت و نگاه پر بار و نظر ارزشمندتان سپاسگزارم زنده باشی🌹🌹🌷🌷🌷

  4. علی معصومی

    آذر 1, 1400

    درود ها بر استاد خادمیان نازنین
    آفرین بر شما عزیز
    زیبا و پر مغز سروده اید
    ◇◇◇
    🍃🌹🍃🌹🍃

  5. سلام و درود و ارادت 🌹🌹🌹

    • سپاسگزارم دوست گرامی جناب رضا پور عزیز زنده باشی🌹🌹

  6. حسین شیرکوند

    آذر 2, 1400

    🌺🌷🌺🌷🌺🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا