🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا کند ورق روزگار برگردد

(ثبت: 242879) آبان 26, 1400 

 

سپرده ام به خدا تا بهار برگردد
به ریل های محبت قطار برگردد

چقدرخاطره ی خوب مانده در من که
هنوز منتظرم یار غار برگردد

چقدر بی تو دلم شور می زند ای کاش
دوباره با تو به این دل قرار برگردد

اسیر غصه و اندوهم و نمی ترسم
هزار درد در این گیر و دار برگردد

شبیه معجزه ست این شکارچی را که
به سمت مرگ دوباره شکار برگردد

چه روزهای غم انگیز پشت سر بوده
خدا کند ورق روزگار برگردد!

محبوبه راه پیما

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 26, 1400

    سلام

    عالی عالی عالی

    درودها بر شما

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا