🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا ۱

(ثبت: 223879) اردیبهشت 10, 1399 

 

به نام خداوند رنگین کمان
خداوند بخشنده و مهربان
خداوند گل های رنگا و رنگ
خداوند پروانه های قشنگ
خداوند ماه و خداوند آب
آفرینندگارِ نور و آفتاب
خداوند دریا و باد و باران
خداوند بخشنده ی مهربان
خداوندی که از همه برتر است
که او اولین بوده و آخر است
خدایا به ما مهربانی بده
دلی بزرگ و آسمانی بده
دلی صاف باشد و زلال تر از آب
دلی پر نور باشد و گرم چون آفتاب

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا