🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا ۲

(ثبت: 223880) اردیبهشت 11, 1399 

 

من خدا را می بینم
توی بارانی که می بارد
روی گلبرگ گلی که
پدر در باغچه می کارد

من خدا را می بویم
توی عطر پاک یک گل
می شنوم نامش را
در صدای هر بلبل

من خدا را حس کردم
توی قلبم، شاد و خندان
او همیشه فکر ما هست
توی برف و باد و باران

من خدا را می شنوم
در صدای جوی و جویبار
در میان ذکر مادر
در دل شب های تار

من خدا را می فهمم
در نگاه پاک بابا
در زمان تماشای
بازی کودکانه ی ما

من خدا را دوست دارم
خالصانه، پاک، کودکانه
اندازه ی دریا و آسمان ها
با دلی پر مهر، عاشقانه

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا