🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خرقه و دشاشه

(ثبت: 217073) آبان 13, 1398 

در مکتب ما خرقه و دشاشه یکی ست
در مذهب ما عارف و بیگانه یکی ست

گر سیر کنی ز کوچه های فقرا
هم عابد و هم عاقل و فرزانه یکی ست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام ودرودتان باد بزرگوار

    🌿🌺🌺🌺🌺🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا