🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خروش ِ موج ِ غرور

(ثبت: 251517) شهریور 31, 1401 
خروش ِ موج ِ غرور

 

میان ِ زخم ِ سکوتی دلم دعا می کرد
غروب ِ بی کسی ام را کسی صدا می کرد

من از حضور ِ شبی بی ستاره می گویم
و لحظه های هراسی که پنجه وا می کرد

چراغ ِ چشم ِ امیدم میان غم حشکید
گلوی تشنه ی زخمم خدا خدا می کرد

غبار ِ چهره ی زردم نمی زداید کس
شکسته دست طبیبی که غم دوا می کرد

خروش ِموج ِ غرورم که بشکنم در خود
اگر طنین ِ عطش را دلم رها می کرد

در انزوای غریبی ، میان ِ تنهایی
دلم شکسته قلم را طلا طلا می کرد

 

طلعت خیاط پیشه

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 31, 1401

    سلام و درود استاد بانو
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 31, 1401

    ممنونم جناب مصطفایی دهنوی
    روح شاعر قرین رحمت الهی باد
    🌹🌹🌹💐💐💐💐

  3. سلام و درود و احسنت بر شما

  4. سلام خانم
    عالیه بسیار زیباست🌷❤️

  5. علیرضا حکیم

    مهر 1, 1401

    بسیار زیبا
    درود بر شما

  6. سلام و درود
    مثل همیشه خوب و عالی
    روان و ظریف
    سپاس بی کران استاد

  7. درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌸

  8. دلی که از غم بیگانگی هراس نداشت
    چه خوب بود مرا با تو آشنا می کرد….

    درود بر مهین بانوی شعر فارسی.غزل زیبایتان بیت فوق را به من الهام کرد.دستمریزاد

    • استاد ارجمند از لطف شما ممنونم
      سایه ی مهر شما مستدام .
      در پناه خدا
      شادکام باشید
      💐💐💐🌺🌺🌺

  9. نسرین حسینی

    مهر 9, 1401

    بسیار زیبا بود استاد
    قلمتون ماندگار 🌺🌺❤️❤️

  10. غلامحسین جمعی

    آبان 10, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوار سرکارخانم خیاط پیشه

    آفرینتان بد عزیز زبا و دوست داشتنی است

    دستمریزاد

    🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا