🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خسرو آوازِ ایران در گذشت

(ثبت: 232387) مهر 18, 1399 
خسرو آوازِ ایران در گذشت

 

آب دریای غمی آخر مرا از سر، گذشت
تا شنیدم خسرو آوازِ ایران، درگذشت

سرگذشتی دارد از آزادگی آن رادمرد
جاودان ماند از او بر زندگی این سرگذشت

جانش شاد

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 18, 1399

    دزود و ارادت
    ◇◇◇◇
    حضرت دوست
    تسلیت باد بر شما
    عم جانسوز شهریارنعمه های ایران زمین

    هرگز نمیرد انکه دلش زنده شد به عشق

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سپیده طالبی

    مهر 18, 1399

    درودها استاد گرامی

    و عرض تسلیت و همچنین سپاس برای این سروده زیبا و همسوی این پرواز

    پاینده باشید🌺

  3. رسول رشیدی راد

    مهر 19, 1399

    🌹🌹🌺🌸🌸

  4. جواد مهدی پور

    مهر 19, 1399

    سلام و احترام محضر استاد گرانقدرم

    در گذشت استاد آواز را به شما تسلیت عرض مینمایم

    یادشان گرامی و روحشان شاد باد

    💐🙏💐

  5. آرزو نوری

    مهر 20, 1399

    درود بر شما استاد. آرزوی سلامتی دارم برای شما.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا