🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خط سوم ..

(ثبت: 2216) مرداد 24, 1395 

بسمه تعالی

گیسوانت عطر گل بر سر فشاند بیشتر

بوی گل را در گلستان می پراند بیشتر
 

عمر گل کوتاه باشد  عمر مــــا کوتاه تر

عمر چون جو می رود مهلت نماند بیشتر

جاهل از فرزانه ، جهل خویش را پنهان کند

قدر یک فرزانه صد جــــــاهل نداند بیشتر

خط اول را من از چشمان تــو آموختم

خط سوم را کسی از من نخواند بیشتر

طرح گیسوهای تو طوریست دور گردنم

سوی خود بیچاره دل را می کشاند بیشتر

مقصد هر کس در این دنیا مشخص می شود

مرگ ، انسان را به مقصــد می رساند بیشتر

آدم عاقل به دنیا دل نمی بندد  ولـــــــی

در عمل خود را از آتش می رهاند بیشتر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):