🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خفا

(ثبت: 261103) خرداد 31, 1402 
خفا

اتاقی آذین بند دیدم
که سقف پر از آینه بود
و زمین پر از سکه
اما
صاحب خانه در خفا مرده بود
و همسایه گرسنه…

“#Secret”

I saw an adorned room
The ceiling was full of mirrors
And the floor was dead in secret
But the neighbor was hungry…

شعری از کتاب دوزبانه و بین المللی خنیاگران طلوع اثر مشترک من با ۵۵ شاعر معاصر ایران

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا