🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلیل

(ثبت: 244221) دی 17, 1400 

 

ای عبور لحظه ها در هیچ مطلق
وی شکسته حرمت خونین یاحق
ای خلیل
در کدامین تابش سرد سیه چال
آب شد آن هیبت برفی تو

تو سکوتی منجمد در گرمی فریادها
تو تجافی رسن از عرش بر خاک لجن
از گلوی خسته ام بشنو که من
خضر وادی شعیبم موسی فرهادها

آه امشب سایه ها خوابیده اند
وای امشب لحظه ها غرق سکون
قلب من باشد شناور روی صحرای جنون
تا به کی دوری چو خورشید از غبار یخزده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود، شعر قشنگی است.
    پیروز و بهروز باشید در پناه خدا 🌿🌿🌿

    • سیاوش آزاد

      دی 17, 1400

      سلام متشکر از الطاف حضرتعالی نقدی هم اگر به خاطر شریف آمد بی ملاحظه بیان فرمایید متشکر

  2. فریبا نوری

    دی 17, 1400

    سلام جناب آزاد گرانقدر
    به نظرم هارمونی در انتخاب اوزان مختلف رعایت نشده و نیز با توجه به کوتاهی نسبی شعر فکر می کنم عبور از یک وزن به وزن دیگر در بیش از یک یا حد اکثر دو مورد مرسوم نباشد. و نیز عبور از یک وزن به وزن دیگر خیلی نرم صورت نگرفته و روانی شعر را دچار اختلال کرده. اما به لحاظ محتوایی شعر زیبایی است. من در ساختار با ادامه روند کلاسیک موافقتر بودم که البته می تواند سلیقه باشد.
    با درود بیکران🌷🌷🌷🌷🌷

    • سیاوش آزاد

      دی 17, 1400

      سلام سپاس از حضور ارجمندتان و التفات به نوآموزان از الطافتان متشکرم

  3. طارق خراسانی

    دی 18, 1400

    سلام و درود
    در تعجبم دیروز چرا متوجه شعر شما تشده بودم

    عرض ارادتی ست و خوب

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏👌🌷🌿

    • سیاوش آزاد

      دی 18, 1400

      سلام سپاسمندم
      از حضور شما متشکرم زنده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا