🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خنده همسایه

(ثبت: 226425) اردیبهشت 18, 1399 
خنده همسایه

 

صدای خنده شنیدم ز کوی همسایه
خدا کند که سر آید سیاهی و سایه

قطار شادی و شوقی که باز می بینم
شکوفه ی شب عید است و آیه در آیه

نشسته سبزه به غیرت به پای لخت بهار
خریده دامن و پوشانده لایه بر لایه

نسیم خرم اردیبهشت این سامان
خدا کند ببرد این شب فرومایه

بیا که شادی خود را به نرخ خنده ی دوست
شبانه عرضه کنم زیر قیمت پایه

بزن به نام زمین ای خدای خوبی ها
پرند عشق و امید و کلید سرمایه

سلیس گویم و ساده که ابر غصه برو
و شادمانه بباران ، بدون پیرایه