🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوابِ نورون‌

(ثبت: 265769) آبان 30, 1402 
خوابِ نورون‌

اوّلین نفرِ دستِ راستے دریا
حسِ خیس
لیس زد خیلے خیالِ تورا
سراغِ سُرسُرهٔ چشمت آمد
حافظۂ هفت گاو لاغرِ نیلم
فُرادےٰ یادم بده آلزامیر
بدونِ پیش‌بینے
پیشانےِ اراضےِ مغزم
بدود چهارنعل
همراهِ اسبِ آتروفے!

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
ــــــــــــــــــــــ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. معین حجت

    آبان 30, 1402

    درود جناب لاهیجی…
    دستمریزاد 👏💐

    • سلام و درود
      صبح و روز نو بر شما نکو

      از لطف و محبت حضرتعالی
      سپاسگزارم!

      🌸🌺🌸

  2. صفا یغمایی

    آبان 30, 1402

    درودتان جناب لاهیجی
    دستمریزادزیباست
    موید باشید.

    🌺🌺🌺

    • سلام و درود
      صبح و روز نو بر شما نکو

      از لطف و محبت حضرتعالی
      سپاسگزارم!

      🌸🌺🌸