🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواب شیرین

(ثبت: 850) بهمن 30, 1394 

امشب دلم عجیب آغوش میخواهد.

حتی در خیال

حتی برای چند لحظه..

ببین چقد خوب خیال میبافم

(تو هستی و من اسیرم پشت میله های بازوانت

و  لالایی تپش های دلی که دل میبرد

امشب تمام قرصهای مسکن  خواب آورم را دور ریخته ام

فقط به عشق کسی که این چنین پلک هایم را سنگین کرده)

آخ…

عجب خواب شیرینی…