🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواستن«م.م»

(ثبت: 256570) اسفند 4, 1401 

 

نبودن
ترس دارد
جای خالی
شوخی نیست
بمان
من نوزده میشوم
تو بیست

«م.م»
فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 4, 1401

    نبودن
    ترس دارد
    جای خالی
    شوخی نیست
    بمان
    من نوزده میشوم
    تو بیست

    «م.م»
    فاضله هاشمی غزل

    👌👌👌👌👌👌

    سلام دختر عزیزم
    شعر تو عالی ست

    در پناه خدا 🌱❤️🌹👌👌👌👌👌👌🌹❤️🌱

  2. بُودی و بُودم، نبُودی صَــرفِ نابُودی شدم

    فعلِ بُودن بعدِ تو این‌گونه مَصرف می‌شود!

    سیدمحمدرضالاهیجی
    ساکوتی.هند

    • فاضله هاشمی

      اسفند 7, 1401

      زیباست
      شعر
      صدای بهار
      در حنجره اسفند است
      بی تو
      فروردین نمیشود
      👏👏👏

  3. مهدی سیدحسینی

    اسفند 4, 1401

    درود🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا