🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوانا ترین کتیبه ی دوران من تویی….

(ثبت: 228364) تیر 2, 1399 

 

هم ناخدای کشتی ایمان من تویی
هم موجبات نعمت و کفران من تویی!

سوگند می خورم به تمامی واژه ها:
ای آیه! آیه آیه ی قرآن من تویی…‌

شیرین زبانی ات همه جا را فرا گرفت
حلوا ترین ترانه ی باران من تویی…

در انتظار آمدنت، عمر من گذشت
در وادی “فنا” نفسی جان من تویی…

بی ادّعا ترین غزلم را بهانه شو‌.‌..
جانا بیا که شاکی دیوان من تویی….!

در گوشه های دل به نگارش در آمدی:
خوانا ترین کتیبه ی دوران من تویی..‌.

آرام جان من! همه جا جار می زنم:
با هر نفس بگو که فقط آن من تویی…..

معصومه بیرانوند/ دی ماه۱۳۹۸
________________________
♦وزن و قافیه بی اشکال است
_مشکل برجسته ای یافت نشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. علی معصومی

    تیر 2, 1399

    🌺🌸🌷🌸🌺🌸🌷🌸
    هم موجبات نعمت و “غفران ” من تویی

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹

  2. سپیده طالبی

    تیر 2, 1399

    درودها بانوی نازنین
    سروده زیبایتان بر دل نشست
    درودتان باد🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا