🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوانش

(ثبت: 217157) آبان 8, 1398 
خوانش

از نوک نگاه حسّ
چکیده می شوی…
بر رخ لحظه
همه چیز منقوش توست
طرحی از لطف گل
بر لبت
مرا
در آوازی سرخ
می خواند به خود

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    آبان 8, 1398

    جناب رشنو لطیف بود و یک آهنگ درونی داشت که آنرا بسیار گوشنواز می کرد.
    البته چیزی نظر بنده حقیر ار بخود جلب کرد و آن ، استفاده از واژه ” حس ” بجای ” احساس ” بود
    بهره بردم و درود بر شما

  2. ژیلاراسخ

    آبان 8, 1398

    🍀🌺درودها

  3. درود و سلام
    چه می توان نوشت غیر
    به بـه!
    بسیار زیباست
    چه می توان گفت غیر
    احسنــــت
    قلم شما فوق العاده است
    استاد رشنو گرانقدر
    سپاس از اشتراک شعرهای دلنشین و فاخرتان
    زنده باشید🙏
    🌸🌺🌿🍀🌿🌺🌸

  4. 👌👌👌👌👌👌👌🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. دیگر لحظه
    در خستگی دستهای نقاش
    پلک نمی زند،

    لا لایی لبخند تو ست
    که در خواب‌هایم
    تکثیر میشود…

    #مستانه_دادگر
    #ماهور
    #بداهه _عرض ارادتها

  6. سپیده طالبی

    آبان 13, 1398

    بسیار زیباست
    درودها گرامی قدر🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا