🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوبم…

(ثبت: 216674) آبان 4, 1398 
خوبم…

💜 خوبم:

خوبم؛
شبیه فانوس کنج انباری
که دل پری از لامپ ها دارد
خوبم،
شبیه گلدان کنار پنجره
که با حسرت
گل های آفتابگردان مزرعه را می نگرد
خوبم؛
شبیه قایق خسته
در خشکی
که می داند دیگر به آب نمی افتد
خوبم؛
شبیه کاستی
که سال هاست آواز عشق اش
در پس خاطره ها جا مانده
خوبم…
اما حال تو چطور است؟!

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درودتان باد جناب فلاحی

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

    • سعید فلاحی

      آبان 12, 1398

      درود بیکران استاد فتحی

      🌹🌷🌺🌸
      سپاس از حضورتان

      🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  2. علی معصومی

    آبان 4, 1398

    🍃🌺🍃🌺🍃🌸🍃🌺
    شادکام باشید

    • سعید فلاحی

      آبان 12, 1398

      درود جناب معصومی

      🌹🌷🌈🌈سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا