🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خودآفراخ

(ثبت: 255680) بهمن 11, 1401 
خودآفراخ

 

بی وطن باش که با فقهِ خــدا می‌پاشد

نور بر صفــر و صدِ عالم و آدم خورشید

نیـسـت در دایرهٔ همّـتِ مـردانِ بزرگ

مرزِ فرضی که بشر کرده حدودش تأیید

 

ــــــــــــــــــــــــ
سید محمـدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود جناب دکتر مدهوش گرانقدر

    وقت بخیر

    از محبت شایان و لطف بیکران
    حضرت‌عالی سپاسگزار و خاکسارم