🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خود خواهان

(ثبت: 238270) اردیبهشت 6, 1400 

 

آنانكه بناى كاخ را ساخته اند
ريسمان و طناب و بندها بافته اند
خود را به دل آتش و چاه انداختند
ما را به هزار زحمت انداخته اند
در وحشت كرده هاى خود سرگردان
خود را به درون صد حصار يافته اند
هرگز نرود ميخ به سنگ و سيمان
آرامش خود را به قمار باخته اند
آنانكه به بيداد دلى خوش دارند
صد لشگر انتقام بر او تاخته اند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا