🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خود را اسیر موج نگاه کسی مکن

(ثبت: 209494) اردیبهشت 5, 1398 

خود را اسیر موج نگاه کسی مکن
تو گوهری و دل به فدای خسی مکن

از نان و آب، هرچه بخواهی تو را رسد
خم پشت کرده ای که به نانی رسی؟! مکن

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 6, 1398

    سلام و درود
    لذت بردم

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 6, 1398

      سلام بر جناب دهنوی
      سپاس از حضور گرمتان🌿🙏

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 6, 1398

    🌺🌺🌺
    زنده باشید استاد.
    به به.کوتاه، مختصر و مفید.
    قلم شکر بارتان نویسا

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 6, 1398

      سلام و درود بی حد بر عزیز پاک

      سپاس از حضور پر مهر آن دوست خوبم
      در پناه خدا 🌿🙏

  3. مریم محبوب

    اردیبهشت 7, 1398

    درود 🌷🌷🌷

    بسیار زیبا و پر مفهوم سروده اید

    دستمریزاد 🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 7, 1398

      سلام و درود بر بانوی شعر های خوب

      سپاس از حضور بسیار گرم آن گرانمهر پاک

      در پناه خدا شاد زی🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا