🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوشا بحال تو

(ثبت: 253101) آذر 5, 1401 

 

خوشا به حال تو در باغ جوانه ها داری
ز سبزه و آب و گل ترانه ها داری
من آنکه به خوی کویر سر سپرده ام
ز خار و خس و مرداب بهانه ها داری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زهرا آهن

    آذر 5, 1401

    درود بر شما

    قلمتان نویسا

    شاد و پیروز باشید🌸🌺🌸🌺

    • آذر 5, 1401

      سپاس از مهرتان

  2. مهرداد مانا

    آذر 5, 1401

    سلام
    یه لحظه دلم گرفت . و فکر کردم چه می شد اگر این همه زمین را سرد و تاریک نمی کردند

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا