🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوشه خوشه اشکِ دمتر

(ثبت: 253359) آذر 2, 1401 
خوشه خوشه اشکِ دمتر

 

دختری‌که صبح بی چتر
زیرِ بارانِ برگ
می‌خندد بر عابرانِ خیابانِ پاییز
شب بالشتی از گریه را
تحویل می‌دهد به ابرِ بی صبر!

 

ــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ــــــــــــــــــــــ