🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوش قدم

(ثبت: 246723) فروردین 14, 1401 

خوش قدم

بر روی ماهِ اردیبهشت
بیا اسفند دود کنیم
زمستان را بینداز به جو
بهار که می آید
آب می رود اندوه

#مینا_یارعلیزاده
فروردین۱۴۰۱
🌷سال نو و قرن جدید بر شاعران شعر پاک مبارک باد🌷

 

 

 

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    فروردین 14, 1401

    عمر قدم بر می دارد … ما قدم بر می داریم … کداممان زودتر به مقصد می رسیم ؟؟؟ ای کاش همین نزدیکی ها باشد… باری دیگر (بهار خنده زد و ارغوان شکفت ) بیاد استاد فقید احمد شاملو … بهره بردم و درود بر شما

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 14, 1401

      یک دنیا سپاسگزارم از نظر و حضور سبزتان جناب استاد جلالی ارجمند
      عمرتان پر خنده ی بهار و لحظاتتان اردیبهشتی ، ارغوان دلتان بی گزند

      بداهه آمد پیشکش قدوم مبارکتان؛

      چیزی به اردیبهشت نمانده
      هیچ برای از دست دادن نیست
      زمستان را می شکنیم و
      از نو ، بهار را
      از پنجره می آویزیم
      شاید اینجا عمر
      به سرعت نور برود
      شاید کمی دستهایمان
      از تن دور بشود
      ولی ما همیشه با دلمان
      نشد های بسیاری را
      چون آب خوردن می کنیم
      خودمانیم
      اگر شاعر نبودیم
      همین حوالی
      قبل از اولین بنفشه های خورشید
      -جیغ نکشیده-
      کبود می شدیم و در غبار مه، کور
      بی نفس ، بی ردِ پا
      نه بگذار این تکرارها
      در همین جا جا بماند
      من آمده ام
      دست بر شانه ی تو
      از قاب پنجره
      بهار را بیافرینم
      #مینا_یارعلیزاده
      🌹🌹🌹🌹🌹

      • امیر جلالی

        فروردین 15, 1401

        بسیار سپاسگزارم از بداهه پر شکوفه تان درود بر شما

  2. فریبا نوری

    فروردین 14, 1401

    درود مینا یار علیزادۀ عزیز

    بسیار زیبا
    سال و قرن جدید بر شما هم مبارک

    🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 14, 1401

      یک دنیا سپاس استاد نوری گران ارجم
      دل و جانتان اردیبهشتی
      لحظه لحظه عمرتان بهاری
      🌹🌹🌹🌹🌹

  3. علی معصومی

    فروردین 14, 1401

    عالی🌿👏🍃👏👏👏

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 14, 1401

      عالی نگاهید استاد معصومی عزیز
      بهارتان پر امید و اردیبهشتی
      🌹🌹🌹🌹🌹

  4. صفا یغمایی

    فروردین 14, 1401

    درودها
    زیبا
    افرین وسال وقرن جدید وماه مبارک رمضان مبارک
    🌺🌺🌺

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 14, 1401

      زیبانگاهید جناب یغمایی گرانقدر
      سپاسگزارم و این همه نیک بر شما نیز مبارک است
      🌹🌹🌹🌹🌹

  5. طارق خراسانی

    فروردین 14, 1401

    سلام دختر عزیزم

    سال نو و قرن جدید مبارک

    مانند همیشه زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌷🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا