🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خۆزگا

(ثبت: 247038) فروردین 26, 1401 

 

خۆزگا،
داهۆڵێک بواێام
لە نێو بێسانی خەێاڵت
هەر لە بەێانی هەتا ئێواران
قاڵاوەکان نۆکێان بدا
–له تەنیاییەکانم!!!

▪︎برگردان فارسی:

کاش،،،
مترسکی‌ بودم
پای جالیز خیالت
تا غروب‌گاهان نوک بزنند
کلاغ‌های سمج،،،
–تنهایی‌ام را!

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سارا رحیمی

    فروردین 28, 1401

    درودبر شما جناب فلاحی
    زیبا قلمی خواندم از شما
    مانا باشید
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا