🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داغداری

(ثبت: 236300) بهمن 24, 1399 

🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

نیمه شب باران شدم دلتنگی ام لبریز شد
سینه ات آیا برایم ، رفعِ زاری می کند …؟!

وقت دلتنگی نبودی ، در کنارم پیشتر
جان دل حالا بگو این بار کاری می کند…؟!

می کِشد گِرداب تنهایی مرا در کام خویش
من بمیرم…؟! قلبت آیا سوگواری می کند…؟!

بر سکوت چشمهایم ، خیره می گردی ولی
همچو من اشک تو آیا ، بی قراری می کند…؟!

سینه ام کوهی ز درد و قفل بر لب می زنم
وقتِ فریاد است ، حِسَّت بردباری می کند …؟!

حرف می بارد نگاهم ، باز غوغایی به پاست
بر شنیدن گوش هایت ، باز یاری می کند …؟!

با تو بودن سخت بود وبی تو بودن سخت تر
با دل زارم حضورت ، غمگسازی می کند …؟!

چَشم دریا می شود وقت سرودن ای دریغ
شانه ات بر گریه هایم ، استواری می کند…؟!

گوشه ای خلوت گزیدم ، شعرْ رنگ غم گرفت
سوز شعرم با نگاهت ، سازگاری می کند…؟!

بگذر از ابیات تلخی که به دلتنگی گذشت
باز شد قفل لبم چون ، داغداری می کند

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 24, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

  2. علی معصومی

    بهمن 25, 1399

    درودها ارجمند
    ◇◇◇

    گرچه با جور ات کنار آمد دل دیوانه ام
    بعد از این دیگر ندانم، بردباری می کند ؟

    👏👏👏👏👏🌹

    بسیار زیباست

    • کتایون جلیل پور

      بهمن 25, 1399

      سپاس از توجه و همراهی شما
      جناب معصومی 🙏🌱🦋
      پاینده باشید 🍃🍃🍃🍃🍃

  3. امیر اصلانی

    بهمن 25, 1399

    سلام بانو
    شاهد پیشرفت چشمگیرتان در سرایش بوده ام
    بینهایت ستودنی و و تحسین برانگیز است
    دستمریزاد👏👏👏

    • کتایون جلیل پور

      بهمن 25, 1399

      درودها جناب اصلانی
      سپاس از توجه و همراهی ناب شما 🙏🌱🦋
      پاینده باشید به مهر

  4. kobra mohammadi

    بهمن 25, 1399

    سلام بانو
    زیبا قلم زدید
    🌺🌹🌺🌹🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا