🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دا«لوییزا سعیدی»

(ثبت: 261905) تیر 25, 1402 

ردِّ دا
ردای مهربانی اش را
روی سرم انداخته بود
آسمان نگاهم می کرد
خدا حرف میزد
نور میداد به من

فاضله هاشمی «بی فاصله»

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 25, 1402

    ان شاء الله
    سلام و درود تان

  2. فیروزه سمیعی

    تیر 25, 1402

    درودتان باد مهربانو فاضله جانم
    شروع زیبایی دارد شعرتان نازنینم💠🌹
    دلنشین و ژرف در نگر
    زنده باد 👏👏👏👏
    نویسا مانید وسبز وسرفراز
    🌹💠⁦🌸☘️⁩🌻🌷🌿🌺⁦♥️⁩🌺🌿🌷🌻⁦☘️⁩🌸💠🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا