🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دجله ی مهتاب

(ثبت: 2411) شهریور 16, 1395 
دجله ی مهتاب

     تشنه ام تشنه  بگو دجله ی  مهتاب  کجاست ؟

     چشمه ساری که تپد  با غزل  ِ ناب  کجاست ؟

     عُقده کردم  ز خودم  ،  بسکه خودم  را دیدم

     گلعذاری که  زند  خیمه در این باب کجاست

     کرده  گل  نخل  ِ فلق   ،  بوی  سحر  می آید

     اشکهایی که دهد  مژده  به  سیلاب کجاست

     می  دِرد   سینه ی    مشتاق  ِ  مرا   تکبیری

     سجده گاهی که زند شعله به محراب کجاست

     گرچه دل مرده  شدم  ،  حس  ِ  جوانی  دارم

     آفتابی که  برَد  از نفسم  خواب  کجاست ؟

     غربتی   می شِکند   قدرت    ِ  پروازم    را

     جام  لبریز  ِ غزل  عاطفه  ی  آب کجاست

     گفته  بودی  چو  طلا   قصد  ِ  شکفتن  داری

شور و حالی که  زند  پنجه  به مضراب کجاست

نظرها
  1. سوگند صفا

    شهریور 17, 1395

    سلام و عرض ادب…

    خانوم طلعت پیشه واقعا قلم تون حرف نداره…

    عااااالی بود..

    مرحبا..

    برقرار و نویسا باشین انشالله..

    یاحق

  2. سلام خانم خیاط پیشه گرامی

    غرلی زیبا ازسرکارعالی خواندم

    برقرارباشید

  3. جواد مهدی پور

    شهریور 17, 1395

    درود بر استاد گرانقدرم بانو خیاط پیشه ی مهربان

    عالی سرودید

    همیشه از اشعار زیبایتان لذت می برم

    زنده باشید

  4. قاسم پیرنظر

    شهریور 20, 1395

    سلام ودردود بی کرانم بر  مهربانو استاد  خیاط پیشه بزرگوار

    الحق درودتان باد  بانو  بسیار بسیار زیباست 

    لذتی وافر بردم  گرامی دست مریزاد

    در پناه حق همواره  مانا و نویسا باشید  خواهرم ………………..

  5. مجید مصطفوی (ماجد)

    شهریور 23, 1395

    سلام و عرض ادب بانو

    غزل زیبایی مهمانتان بودم

    و بهره بردم

    درود بر شما

  6. منتظر نظرات شریفتان در دو غزل اخر خود هستم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا