🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختر گل

(ثبت: 5556) اسفند 1, 1396 

کجا جویم تو را ای دختر گل
کجا مأوا گرفتی همسر گل

وجودت آنقدر پاک و نجیب است
که مانده نقش تو در باور گل

نظرها
  1. مهران اسدپور

    اسفند 1, 1396

    درودها گرامی…

    • علیرضا حکیم

      اسفند 2, 1396

      سلام و سپاس جناب اسدپور گرامی

  2. آرمیتا مولوی

    اسفند 2, 1396

    درودتان باد 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا