🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دخیل یا رضا

(ثبت: 213094) مرداد 16, 1398 

دخیل یا رضا
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)
…………………………………
بوی بهشت می وزد،ز مشهد الرضای تو
بسته دخیل قلب من،به پنجره فولاد تو
نسیم پر مهر خدا،می رسد از هوای تو
دلم شده غرق دعا،به صحن و بارگاه تو
آهوی خسته ام منو،خیره به الطاف شما
ضامن این دلم شوی،آهوی بیگناه تو
نقاره خونه می زنه،نوای یا رضا تو
ساعت هشت می زند،سلام بر ولای تو
شفای درد من بود،نگاه پر صفای تو
تذکرۂ کرب و بلام،به دست مهربان تو
فخر تموم کشورم،به گنبد طلای تو
بانوی کشورم بود،خواهر دلربای تو
نماز حاجت می خونم،به قبة الرضای تو
یه کربلا به ما بده،به زائر سرای تو
من اومدم با یه امید،ساقی روضه های تو
بیا براتم رو بده،به حق اون جواد تو
……………………………………
شاعر و مداح اهل بیت رسول چهارمحالی(ساقی)

 

 

 

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. امید سعیدی

    مرداد 16, 1398

    سلام و درود
    نماز حاجت می خونم،به قبة الرضای تو
    نمی دونم چرا به این مصرع که رسیدم خودم تو حرم احساس کردم….
    شک ندارم شما با حال خاصی این شعر گفتین ….خیلی گویا بود …..
    مهمترین فاکتور در این اثر اخلاص می باشد.
    به گوشه های سنگی حرم
    گوش بده
    التماس سالیان مرا
    برایت می گویند
    به هر حالی که رفتم
    به هر شعری که گفتم
    به فریادی که اشک شد
    به اشکی که روان شد
    گوش کن ……….
    همه حالی /دردی که باشی
    .
    .
    درمان ضامن آهوست …………
    موفق باشید.🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 16, 1398

    درود بر شما

    قبول حق💐

  3. ولی اله بایبوردی

    مرداد 16, 1398

    سلام و درود

    دستمریزاد

    اجرتان با اولیاءالله

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿

  4. نسرین حسینی

    مرداد 16, 1398

    درود برشما

    بسیارزیبا بود
    قلمتون ماندگار

  5. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا