🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دراین حصارتنگ

(ثبت: 1576) خرداد 6, 1395 

در این حصار تنگ

                                 برای مردم بحرین

بگذار زخم کهنه ی ما کهنه تر شود

 

داغ نهفته در دل ما شعله ور شود

 

امروز مان سیاه شود چون دل شما

 

فردایمان به رنگ شب بی سحر شود

 

هِی بشکنید ساقه ی تُرد امید را

 

هِی دشت و باغ و مزرع ما بی ثمر شود

 

در این حصار تنگ بمانیم سال ها

 

فریادمان کبوتر بی بال پر شود

 

یک روز می رسیم به فردای پُر امید

 

روزی که حیله های شما بی اثر شود

 

روزی که دانه دانه ی آهی که کاشتیم

 

سر از زمین برآورد و باروَر شود

 

آن روز خشم در همه جا پرسه می زند

 

خشمی که سهم شعله ی آن خشک و تر شو د!