🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دربدر میکده ها

(ثبت: 214466) مهر 1, 1398 

– دربدر میکده ها:

«از من غزلی مانده و از تو اثری نیست»
چندیست که رفتی و دیگر از تو خبری نیست
عمریست که من دربدر میکده هایم
افسوس که تو را به می، میل و نظری نیست

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 1, 1398

    سلام و درود

    موفق و موید باشید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • سعید فلاحی

      مهر 3, 1398

      درود استاد

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌹🌷🌸در پناه خدا

  2. مينا امينی

    مهر 1, 1398

    درود هنرمند

    با آرزوی بهترین ها 💐

    • سعید فلاحی

      مهر 8, 1398

      درودتان

      ارادتمند

      ممنون از شما

      🙏🙏🙏🙏🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا