🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درخت

(ثبت: 209055) اردیبهشت 3, 1398 

درخت
یک عمر
روی حرف خودش بود
«درخت یک پا دارد!»

روزی نجار از او
چارپایه ساخت!.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 3, 1398

    سلام

    جالب بود
    آفرین

    در پناه خدا

    🌿👏👏🌿

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 4, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا