🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد بی دردی….

(ثبت: 237450) فروردین 5, 1400 
درد بی دردی….

 

امشب تمام تنم گر گرفته است
یادت درون سینه ی من
پا گرفته است
یک پنجره به سمت جهان تو باز نیست!
شب، سقف خانه، روی سینه ی من جا گرفته است
در منتهای این شب تاریک و پر ز درد
بغضی گلوی زخمی من را گرفته است
هر چند “اشک در غم من پردهِ در” نشد
خون دلم تمام دفترِ من را گرفته است
این خط خون که درد مرا داد می زند
نام بلند تو را یاد می کند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 6, 1400

    🌷🌻🌷🌻🌷🌻🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا