🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد

(ثبت: 268626) فروردین 7, 1403 
درد

 

نیستی
باز قلم به لکنت افتاده
واژه ها
نه با فرهاد شور می گیرند
نه از مجنون
خط می گیرند
بیا تا شعرهایم
پر شوند
از درد شیرین

 

#شیداشهبازی
#خوشه_خوشه

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1403

    سلام بر شیرین شعر پاک

    سال نو‌میارک

    مانند همیشه زیباست

    در پناه خدا🌱🌹👏👏👏👏🌹🌱 ‌

    • شیدا شهبازی

      فروردین 8, 1403

      سلام و عرض ادب
      ممنون از لطف شما
      شادکام باشیددر پناه خدا💐💐

  2. مهدی سیدحسینی

    فروردین 9, 1403

    درود
    سال نو مبارک 🌹🌹

    • شیدا شهبازی

      فروردین 12, 1403

      سلام و احترام
      سال نو مبارک 🌺🌸

  3. برهان جاوید

    فروردین 9, 1403

    درود
    بسیار عالی
    و (درد شیرین )
    و ترکیت دو ارایه متناقض نما و ایهام لذت خوانش این اثر زیبا را صد چندان کرده
    دستمریزاد
    🌸🌸🌸👏👏👏

    • شیدا شهبازی

      فروردین 12, 1403

      سلام ودرود
      ممنون از شما 🙏🙏🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا