🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درس گل ..

(ثبت: 1780) خرداد 31, 1395 

بسمه تعالی

در گلستان درس گـــل  از باغبان آموختم

شمع گشتم تا سحر  در بزم گل ها سوختم

 

بیوفایی دیدم از زیبا رُخــــان روزگار

مهر ورزی را من از آیینه ها  آموختم

آه را  در سینه ی سوزان خود انداختم

شعله ها در کاخ سبز ظالمان افروختم

بینوایان نیمه شب همدست با سجاده اند

چشمهایم را به دست بینوایـــان دوختم

 

یوسف احساس خود را بارها با دست خود

در حراج سرد بی احساس هـــا  بفروختم