🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دریچه

(ثبت: 231937) مهر 4, 1399 
دریچه

 

وقتی
در کویر خودم
گام می زنم
می بینم
تو فقط
بارانی به دیم زار دلم
صد اردیبهشت آبستن
تو فقط!

 

 

 

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹🌹

  2. درودها و سلامهای پرمهر نثار استادم
    بسیار بسیار زیبا و ستودنی در باب عشق قلم زدید
    باید از قلم بی نظیر شما آموخت
    👌👌👌👏👏👏👏👏👏👏

    🌈🌈🙏🌹🌹🌹🙏🌈🌈

  3. سلام استاد عزیز

    لذت بردم

    سپاس از اشتراک این شعر بسیارارجمند🌹

  4. دانیال فریادی

    مهر 7, 1399

    سلام استاد از خواندش لذت بردم

    سلامت باشید وشاد🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا