🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در آستانه طوفان

(ثبت: 5253) دی 8, 1396 

دریای در آستانه ی طوفانیم

در معرض هجمه های یک بحرانیم

پشت در خانه خشک سالیست ولی

ما منتظر ترانه ی   بارانیم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):