🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در آغوش بهار

(ثبت: 217100) آبان 7, 1398 
در آغوش بهار

لحظه
غروب می شود
پر دود و باروت غم
تار و تباهی و هر چه کاست و کم
شب
خط کدر می کشد
بر سر و روی هرچه هست
شعله ی شادی را
خاموش و گردن زده شمع
مترسک می سازد
ترسوی بی نفس
در ترساندنم
پر خالی
و
جوف خوف و خطر
اما
در رگم خورشید می رقصد
با دامنی منقوش بلند
شال رنگین کمان بر گردن
گیسو
افشانده بر باور نگاهم
عشق
گره در گره پیچیده
در گیسوانش درهم
ضرباهنگ زندگی
بر سینه ریز سحر
یر آمده آغوش سپیده دم
از گلهای تر
به پیشواز سلامت !
ایستاده بر لب پنجره
گشوده دمادم بر تو در
تو
متن بودنی در هر چه دیدنی
بوسه ای پر نقش بی اگرت
بر بالهای خورشید می زنی
تو
بستر روز خواهی بود
بالاتر از زمان ، اصل دیدنی
پا روی دی شبی
آغوش اشتیاقی
بی ما و منی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سپیده طالبی

    آبان 7, 1398

    متن بودنی در هر چه دیدنی
    بوسه ای پر نقش بی اگرت
    بر بالهای خورشید می زنی
    تو
    بستر روز خواهی بود
    بالاتر از زمان ، اصل دیدنی
    پا روی دی شبی
    آغوش اشتیاقی
    بی ما و منی…

    بسیار زیباست و تامل برانگیز
    با تعابیر زیبا و خواندنی و البته ریتمی دلنواز

    و … بسیار عالیست

    درودها تقدیم حضورتان جناب استاد رشنو گران ارج
    همیشه منتظر نقدهای سازنده شما هستم گرامی
    در پناه خدای مهربان باشید🌺

  2. اکبر رشنو

    آبان 7, 1398

    سلام
    و
    سپاس بر حضورارزشمند
    وحسن نظرتان

    همیشه باشید به مهر نیکویی نظر

    سلامت و سعادتمند باشید
    و 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  3. این اثر
    این سروده
    یک نقاشی استادانه است
    👏👏👏
    درودتان باد
    🌺🌺🌺

  4. امیر جلالی

    آبان 8, 1398

    در رگم خورشید می رقصد

    جناب رشنو بنده این اثر زیبا را دو وجهی دیدم و در دو جهان متفاوت می توان آنرا صرف کرد .
    البته برای توضیح ضرورتی نیست زیرا بنده حقیر در محضر شما هموراه با خضوع و در پسِ زانو نشسته ام…
    درود بر شما

  5. رسول رشیدی راد

    آبان 8, 1398

    🌹🌹🌹🌹

  6. ژیلاراسخ

    آبان 8, 1398

    درود🍃💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا