🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در اعماق

(ثبت: 209927) اردیبهشت 27, 1398 
در اعماق

در انتهای دالانی
باریک تر از مو
در میان دهلیزی
تاریک تر از شب
وجودی ملتهب
همچون سینه سنگ در ظهر کویر
پیمان می بندد با
مرگ و زندگی
در رحم اعماق
نطفه می بندد اتفاق
ترس …
در اعماق وجود
عشق …
در اعماق دل
مرگ …
در اعماق جان
و خدا…
در اعماق تو
جستجو کن یکی را
که یکی نیست
چتر شک را ببند
زیر باران حقیقت
خیس شو
در مرز خواب و بیداری
لانه ققنوس را به آتش بنشین
خاکستر شو
و باز سر برآور
در اعماق

شهریور 1395

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا