🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در این حوالی

(ثبت: 243276) آذر 13, 1400 

در این حوالی

گویا که دامی پیش پایم چیده باشد
شادانه ای با مهر خود پاشیده باشد

همپای شالیزار باران خیز گیلان
در بامدادی که شبش باریده باشد

میترسم آخر بین این سرگشتگی ها
حتی کلامی از دلم نشنیده باشد

یا که، به حال روزگار و سرنوشتم
در غفلت من زیر لب خندیده باشد

از پشت پرچین غزل خوان نگاهش
گاهی من دل داده را پاییده باشد

ایکاش یادش مانده باشد نامی از ما
یا این حوالی از کسی پرسیده باشد

مانند صیادی که بعد از هر شکاری
افتادن صید خودش را دیده باشد

◇◇◇

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    آذر 13, 1400

    ای کاش یادش مانده باشد نامی از ما

    یا این حوالی از کسی پرسیده باشد
    ❤️🙏

  2. طارق خراسانی

    آذر 13, 1400

    سلام و درود

    مانند همیشه عالی

    در پناه خدا… 🌿👏👏👏👏🌿

  3. فریبا نوری

    آذر 13, 1400

    همپای شالیزار باران خیز گیلان
    در بامدادی که شبش باریده باشد

    درودها استاد معصومی گرانقدر 🌷 بسیار لطیف و زیبا 🌷

  4. سلام و احسنت استاد
    مصرع دوم
    شادانه ای
    یا
    یا دانه ای؟

  5. خسرو فیضی

    آذر 13, 1400

    . استاد ارجمند طبق معمول غزلی شیوا و زیبا
    . و تحسین و تمجید دوستان 🌸
    . دیگر این کمترین چه نویسد؟؟!!!
    . روزگارتان خوش باد 🌸🌿🌸

  6. درودها شاعر زیبا نویس لذت بردم‌ احسنت بیش از همه دوبیت پایانی👌🌸🌸

  7. مدینه ترکاشوند

    آذر 14, 1400

    درودتان بزرگ شاعر ارجمند
    قلم توانمندتان همواره در نگاشتن زیباییها پیشتاز ودر توصیف بینظیر بوده
    درود برشیوایی کلامتان پایداروسبز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا