🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در بین هر یک اولیا میزان تویی ای شاه دین

(ثبت: 227978) خرداد 26, 1399 

 

همراه هر والی تویی ، هر جا تویی ، والا تویی
موسی تویی عیسی تویی خضری نبی مولا تویی

آدم تویی ادریس جان صابر چو ایوبی دلا
یعقوب را یادآوری ، عقبا تویی طوبا تویی

رعنا دلان را قامتی چون سرو هر جا ماندگار
چون کوه هستی ایستا هر مرده را احیا تویی

شیدای محبوبی شدم آوازه اش شد لا فتی
لا سیف الّا ذوالفقاری ، ای علی ، تنها تویی

در بین هر یک اولیا میزان تویی ای شاه دین
ناطق به قرآنی تویی ، عادل میان او ما ،تویی

یعسوب دینی یا علی هر جا زبانزد نام تو
همراه خاتم انبیا بعد از نبی ،هر جا تویی

بر امّتی گشتی پدر همچون نبی مولا علی
حاکم میان امّت تویی احکام را اجرا تویی

ولی اله بایبوردی

22 / 03 / 1399

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    خرداد 26, 1399

    درود ها استاد
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    پاینده و سرافراز باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 26, 1399

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از همراهی تان

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. امیر جلالی

    خرداد 26, 1399

    بسیار ارزنده و ماندگار…
    درود بر شما

  3. درود و عرض ادب جناب بایبوردی عزیز
    لب مریزاد
    و
    شکوه قلم تان استوار

    🌹💐💐🌹

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 27, 1399

      سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از دیدگاه ارزنده تان

      شادکام باشید

      🌸🌸🌺🌸🌸

  4. سلام و درود و عرض ادب
    خدمت استاد عزیز
    جناب بایبوردی عزیز
    بسیار عالی
    تبارک الله
    وصف شاه مردان
    آنهم زیبا و بسیار موزون و آهنگین
    درودتان باد که گل کاشتی

    موفق باشید و شادکام تندرست
    🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 28, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب رضایی عزیز

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      ممنون از همراهی تان

      در پناه حق

      شادکام باشید و کامروا

      🌸🌸🌸🌸🌸🍃🌸🌸🌸🌸🌸

  5. سپیده طالبی

    تیر 8, 1399

    سلام و عرض ادب استاد گرامی

    زیباست شعر ارزنده تان بزرگوار

    پاینده باشید و پدرام🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا