🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در حصار آهن

(ثبت: 5370) دی 30, 1396 

یاد و خاطره ی غمگین سالگرد عروج ققنوسهای پلاسکو گرامی
باد.

انفجاری دیدم و آتشنشانان سوختند
در حصار آهن و آتش پریشان سوختند

ناگهان آمد ز هر سو تلّی از آتش فرود
زیر صد خروار آهن تا به دامان سوختند

یک طرف پروانگان خود را به آتش می زدند
جامه بر تن می دریدند از دل و جان سوختند

سخت باشد تا ببیند باغبان تاراج گل
یا ببیند ناگهان گلها چه آسان سوختند

گریه کن ای دل برای مادران داغدار
کز غم بیچارگی سر در گریبان سوختند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درودتان باد       

      و    

  2. علیرضا حکیم

    بهمن 1, 1396

    سلام و سپاس جناب انصاری عزیز

  3. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1396

    سلام و درود بر شاعر توانای پاک

    جناب حکبم

    بسیار روان  و  استادانه  با قلم  توانای خود آن  تصاویر  پر درد و  غمبار را  در شعر بی  مانند خود  ترسیم فرموده اید .

    دلمریزاد

    در پناه خدا

    • علیرضا حکیم

      بهمن 1, 1396

      درود بسیار به استاد طارق گرانقدر

       سپاسگزار لطفتان 

      قطعاً شما زیبا می بینید 

      زنده باشید

  4. سلام و آفرین ها بر شما

    • علیرضا حکیم

      بهمن 1, 1396

      سلام و سپاس جناب علیخانی عزیز

      زنده باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا