🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در طلوع فروردین …

(ثبت: 5385) بهمن 3, 1396 

واژه هـای شعرم ،  را دانـه دانـه خواهم گفت

شهر شهرخواهم رفت ، خانه خانه خواهم گفت

آنچــه در خــزان دیدم ، در طلـــوع فروردین

با چکامه خواهم خواند ،  در ترانـه خواهم گفت

رازهای پنهـــان را ، آشکــار خــواهــم کرد

قصّـه هـای عــریـان را شـا عـرانه خواهم گفت

بوسه بوسه ی لذّت ،  بـی بهـانه خواهم خواست

خواهش دل خود را بـی بهــانــه خواهم گفت

تــا بـــه خنده بنشیند ،  غنچـه ی لبـت دائـم

از شکوفه خواهم خواند ، از جوانه خواهم گفت.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):