🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دستهای بی نمک

(ثبت: 239552) خرداد 20, 1400 

 

دستت بشکند که نمک نداشت
از تلخیِ زبانِ عزيزان , خبر نداشت
انگار به روزگار فراموشیِ آه و دل
پيداست کار تو هرگز اثر نداشت
آن جمله ها که سرتاسرش مهر بود
از زخمه ی نفهمیِ نادان خبر نداشت
در حيرتم که مهرِ ز حدِ برون تو
بر قلب عزيزان چرا اثر نداشت
با آن که در کوچه ی آشتی قدم زدی
انگار حضورِ تو ديگر اثر نداشت
پس کوچه های شهر به دنبال روی تو
رفتی ز کوچه و مهرت ثمر نداشت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    خرداد 20, 1400

    🏵️🌻🌸🌹🌷💐🌺

  2. درودتان باد بزرگوار و عزیز

    دستی بشکند که نمک نداشت

    حق یارتان باد

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا