🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دستِ دل

(ثبت: 230405) مرداد 22, 1399 
دستِ دل

 

از خطِ سخنم اگر
زخمِ نبضم را شنیدی
بدان با دستِ دلم می نویسم
همیشه گفتنی های دلم را

✒#مینا_یارعلیزاده
من یک چپ دست هستم
روز چپ دست ها مبارک!

 

 

 

نظرها
  1. علی مزینانی عسکری

    مرداد 22, 1399

    سلام و روزتان مبارک
    🌹🌹🌹

    • مینا یارعلی زاده

      مرداد 23, 1399

      درود و مهر و سپاس جناب مزینانی شاعر گرانقدر🙏🌹🌹🌹

  2. زیبا وکوتاه ودلی
    چپ دستها خوش خط وخوش قلبند تا جاییکه من دیدمشون چه در میان دانشجوها وهنر جوهام .این روز رو به شما دست چپ که شعرراست مینویسید تبریک عرض میکنم .عالی

    • مینا یارعلی زاده

      مرداد 23, 1399

      زنده باشید جناب درویش فرهیخته ی اندیشمند
      ممنونم از نظر بسیار زیبایتان، دقیقا ، آفرین
      دست چپ و شعر راست👌👍👏🙏
      سپاسگزارم، برقرار و پیروز باشید🍃🌹🌹🌹

  3. عرض سلام و ادب و احترام دارم استاد بزرگوارم
    لحظاتی ناب میهمانِ شعر بسیار زیبا یتان شدم.
    درود برشما همشهری توانمندم
    پیروز باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا